VERZENDING

    • Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

    Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop worden geleverd door PostNL. 
    U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons is aangeboden bij PostNL. In deze email wordt daarnaast eventueel de track&trace code vermeldt, zodat u uw bestelling kunt volgen. Let op: Bestelbevestigingen kunnen in de spam-box terecht komen. 

    • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Onze streven is ernaar om binnen 2-3 werkdagen een bestelling te verzenden. 
    In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met ons.

    • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL. U kunt altijd een email sturen. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.

    • Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

    Zodra uw bestelling is binnengekomen bij ons, ontvangt u een email met alle bestelgegevens. Kijk altijd even in de Spam-box. 

    • Wat is de huidige status van mijn bestelling?

    Wanneer uw bestelling is aangemeld voor verzending, zult u een email ontvangen met de verzendgegevens.

    • Ik heb geen ontvangstbevestiging, orderbevestiging of leveringsaankondiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

    Kijk of deze in de eerste instantie niet in de spam-box terecht is gekomen. Is dit niet het geval, dan  kunt u het beste contact opnemen met ons via Instagram chat, whatsapp of door een e-mail te sturen naar info@annensoof,nl 

RETOURNEREN

  • Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).
De kosten voor het retour sturen van de bestelling zijn voor eigen rekening en kosten 3,95. Na het aangeven van de retour kunnen wij een retour proces aanmelden in ons systeem. 
Zodra wij de retour ontvangen hebben bewerken wij direct de terug betaling. Dit wordt gedaan via Mollie Payments. 

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Wij geven uw geld terug of ruilen uw product wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:

Het product is onbeschadigd, niet gepersonaliseerd, ongebruikt en nog netjes in verpakking.
Let op: Spenen mogen niet geruild/geretourneerd worden om hygiënische reden. 

  • Stuur een e-mail naar info@annensoof.nl onder vermelding van uw bestelnummer en een korte uitleg van de reden van de retourzending/omruiling.
    Wij nemen dan binnen 1 werkdag contact met u op.